מדיניות משלוחים

בכל מקרה – דמי משלוח ששולמו אינם ניתנם להחזרה.
במידה ומוצר שהזמנתם הגיע אליכם פגום חלילה – הודיעו לנו בתוך 24 שעות מזמן הגעתו.
זמן מסירת משלוח הינו בין 5-7 ימי עסקים בתחומי ישראל בלבד ובכפוף לנגישות סבירה (דרכי גישה, תשתיות, גבול ביטחוני וכו’…)
אזורי רמת הגולן, ישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת – זמן המסירה עד 7 ימי עסקים.
אין החזרה / החלפה על מוצרים ממותגים אישית.
שימו לב: הזמנות שיתקבלו כ-7 ימי עסקים לפני ערב חג ייתכן ויגיעו לייעדם אחרי ערב החג.

דמי משלוח הינם בעלות נפרדת והם מצוינים בנפרד.
החברה עשויה להודיע ללקוח/ה, במסגרת התקופה האמורה (5-7 ימי עסקים), על כך שהמוצרים שהוזמנו (או חלקם) אינם זמינים, לרבות באופן זמני.

כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג וימי חול המועד) הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.

חשוב: על מנת לייעל את הגעת המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ להזין כתובת שבה אתם נמצאים רוב היום – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת שבה אתם זמינים.
אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).

התשלום עבור המשלוח הכולל יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום של העסקה.